Post Top Ad

május 09, 2018

Mit tehetünk mentális egészségünkkért

1. Mobilmentes lét
Nem azt mondom, hogy teljesen tegyük félre a technikát, de sokszor tényleg elveszi tőlünk az időt és a pillanatot észrevétlenül. Nyomkodjuk a buszon, sorban álláskor, beszélgetéskor. Így nem vagyunk teljesen jelen egy szituációban. mert bárhol és bármikor elérhetőek vagyunk, így arra is fel vagyunk készülve, hogy bármelyik pillanatban kiszakíthatnak a pillanatból. 
Sokszor reggel egyből a mobil vagy a laptop felé nyúlunk, és ha belegondolunk ez a sok kis mozzanat összeadva sok időt vesz el a napunkból. Úgyhogy emeljük fel a fejünket a villamoson, nézzük a tájat, a nyakunk is hálás lesz ezért. 

2. Hálás ébredés
Egyáltalán nem mindegy hogyan, milyen tempóban és hangulatban indul a napunk. Éppen ezért hasznos, ha mondjuk reggel ébredés után, még az ágyban, vagy kávéfőzés közben megállunk egy pillanatra és végiggondoljuk mi mindenért mondhatunk köszönetet. Öt pozitív dolog felsorolása igazán nem vesz el sok időt. 

3. Szemtől szembe
Nekem mindig is nehezen ment, hogy a másik szemébe nézzek, ha mondok valamit, vagy épp a másik beszél. De jó ha vesszük a bátorságot, és többet pillantunk a másikra, persze nem megfélemlítően, megállás nélkül, mert az már a ló másik oldala. Ha a másik szemébe nézünk jobban ráfigyelünk, a jelen pillanatban vagyunk, és egy szorosabb kapcsolat is kialakulhat az illetővel. Plusz nagyobb magabiztosságot sugall. 



szerda, május 09, 2018 / by / 0 Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Post Top Ad