Post Top Ad

október 11, 2017

Őszi bevásárlólista

Mivel úgy tűnik, szerettétek a glamour napos listáimat, ezért úgy gondoltam újfent összeírom, miket is szeretnék beszerezni az új szezonra. 

1. Alapozó
Míg antibaba-bogyót szedtem, szinte alig használtam alapozót, olyan szép volt a bőröm, ami igencsak pattanásos tinikorom után jó érzés volt, pláne, mikor meg is dicsérték. Mióta abba kellett hagynom a gyógyszert, a patik sajnos újra visszatértek, és bár most van még egy régebbi essence termékem nem az igazi, így szeretnék befektetni egy minőségi, jó összetételű és kifejezetten zsíros bőrre való alapozóba. EZT néztem ki, nagy reményeket fűzök hozzá.

2. Sapka
A mostani, fekete, hátraesős, hipszteres fejfedőmet jó pár éve hordom, kisgyerekkorom óta ez volt az első sapka, amit tényleg hordtam, mert szerettem és jól állt. Sajnos az idő kifogott rajta, teljesen kibolyhosodott, így újat kell keresnem, mert a fülemnek és a hajhagymáimnak is jót tett a sapka viselése. Valami hasonlót szeretnék, de most nem muszáj, hogy annyira lelógjon hátul, és lehet egy pompont is bevállalok. Színben a legideálisabb a burgundi, illetve valami világos, krém vagy pasztell szín lenne.



3. Szoknya
Ezt már egy ideje írogatom a listára, alkalmit már sikerült is találnom, de hétköznapit sajnos még mindig nem. A felében eltűnik a lábam, a másik részének meg nincs tartása. 

4. Illatgyertya
Imádok az őszi-téli időszakban gyertyát gyújtani olvasás, színezés, írás, bármi közben, igazi hygge életérzés, megadja az alaphangot az évszakoknak. Tavaly eléggé megcsappant a készlet, így nyugodt szívvel nézelődhetek és tölthetem fel.

5. Könyvek
Ez is örök pont a listán, mindig van olyan olvasmány, amit megvennék, és kuponokat is gyűjtögetek egy ideje. A választás jelen állás szerint a fog esni. 

6. Pénztárca
A mostani tárcám a Deichmann.ból van és abszolút csak esztétikai célok vezéreltek a kiválasztásnál. Sajnos ez mellé vitt, mert az aprópénzes részből állandóan kihullanak az érmék, így kéne egy praktikusabb darab, ami egyben szép is, mert már unom, hogy a táskában mindig találok egy tízest, százast, illetve, hogy a pénztárnál hajolgatok.


szerda, október 11, 2017 / by / 0 Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Post Top Ad