március 16, 2017

A legjobb reggeli rutin

Mindenki tudja, milyen fontos a napindítás. Rengeteg reggeli rutin videó és bejegyzés kering a neten, de én most egy kisit másféléről szeretnék írni.



1. Hála
Hogy élünk, és előttünk van megint egy nap, tele lehetőségekkel. Hogy süt a nap, vagy hogy éppen esik, mert az is kell, a növényeknek biztosan. A hála pozitív gondolkodáshoz vezet. Akár az ágyból való felkelés előtt is, fejben összegyűjthetünk pár dolgot, amiért hálásak vagyunk. Így már úgy indulunk a napnak, hogy tudunk örülni valaminek. 

2. Nyújtózás
A mozgás, mondjuk egy kellemes jóga vagy torna lenne a legideálisabb, de ha erre nincs időnk vagy erőnk, akkor már az is segít, ha az ágyban átmozgatjuk finoman az izmainkat. Ez feltölt energiával, és serkenti a vérkeringést. 

3. Meditáció
Nem kell nagy dolgokra gondolni, ha az ember már öt percet szán rá naponta az is sokat számít. A meditáció által megnő a kreativitás, nyugodtabbak leszünk, ezáltal jobban szembe tudunk nézni az adott nap kihívásaival. 

4. Szeretet
Ha ott vannak a közelünkben a szeretteink, szánjunk rá egy percet, ami tényleg nem sok, hogy megöleljük őket, elmondjuk hogy szeretjük őket. Nem is csak olyan drámai indokból, hogy lehet utoljára látjuk őket, hanem mert ezeknek a gesztusoknak is endorfinnövelő és stresszcsökkentő hatása van. Ha pedig ezt nem tehetjük meg, ha rámosolygunk a szomszédra, segítünk a szobatársunkat vagy bármi egyéb, akkor is a saját és a másik napját is feldobjuk.

5. Inspiráció
Vegyük körbe magunkat vizuális ingerekkel, amik motiválnak, jó kedvre derítenek. Ha reggel ezeket átfutjuk, vagy akár csak úgy általában körülvesznek minket, észrevétlenül is jobb hangulatba kerülünk. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése