április 28, 2016

Mit tegyél, ha előjön a szorongás

1. Az első és legfontosabb, hogy nyugodj meg, vegyél szép nagy levegőket, koncentrálj erre és semmi másra. 
2. Most figyelj a környezetedre, és kezd el listázni, akár magadban, akár hangosan a körülötted lévő tárgyakat.
3. Vegyél magadhoz valami számodra kedves és kellemes dolgot, a kisállatodat, egy takarót, stb. 
4. Mond ki a neved, életkorod, a dátumot, és hogy hol vagy éppen. Kezdj el sorolni pár dolgot, ami ma fogsz csinálni, vagy amit szeretsz. 
5. Mosakodj meg vízzel.
6. Lazítsd el magad, menj végig a tested minden pontján, szépen lassan, mint egy meditáció alkalmával.
7. Csinálj egy teát, a tea mindig jót tesz, olyan, mint egy csészényi ölelés, mondta Patrick Jane a Mentalistában. 
8. Hallgass zenét, de valami lassúbbat, amitől nem pörögsz fel. 
9. Írj a naplódba, akármiről, nem is kell téma, csak ami jön. 
10. Sétálj egy kicsit, akár bent is, de a legjobb nyilván, ha kint. Vegyél mély levegőket, figyelj a környezetedre, a részletekre. 
11. Megpróbálhatsz kicsit mozogni, táncolni is, nem kellenek nagy dolgok, egy két mozdulat, nyugodtan engedd el magad. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése