Post Top Ad

augusztus 22, 2015

Újabb tippek rossz kedv előzésére


1.Ha szomorú vagy próbálj mosolyogni. Először erőltetett lesz, és valószínűleg azt is megkérdezed majd magadtól mit csinálsz éppen és miért, de utána anélkül, hogy észrevennéd őszinte lesz a mosolyod.
2. Aludd ki. Sokszor nincs jobb egy nagy alvásnál, ami a fizikai problémák mellett a lelkieket is enyhíti. Lehet mire felkelsz már nem is tűnik olyan fontosnak, ami aggasztott. De egy biztos, több energiád lesz, és ne feledd, minden nap egy új kezdet, nem kell, hogy a tegnap befolyásolja.
3. Egyél vagy igyál valamit. Tudom ezt már írtam egyszer, de tényleg segít. Lehetőleg egy kis desszertet, mert megérdemled. De jöhet valami meleg is, leves, tea, kakaó.
4. Beszélj valakivel. Hidd el megkönnyebbülsz, jobban átlátod majd a szituációt, és egy külső szemlélő segíthet is neked. Nekem rengeteg időbe telt bevallani, ha valami nem oké, és mindig a naplómba írtam, úgyhogy ha nem akarod megosztani mással, legalább írt ki magadból, hisz az írás terápia.
Ha úgy érzed nincs kivel beszélned, telefonos és internetes segélyvonalak is vannak, a neten az én személyes kedvencem a 7cupsoftea. Lehetőség szerint egyszerre vagy 2-3 emberrel beszélj, hogy ne érezd magad hanyagolva, és nagyobb eséllyel találj valamit, aki tényleg figyel rád.
5. Sétálj egyet, az majd feltölt kicsit.
6. Kreálj valamit. Legyen az egy süti, egy festmény, egy vers, vagy felnőtt kifestő, a cél, hogy feloldódj és elmerülj a tevékenységben.
7. Próbáld a nagy képet nézni. Az élet hatalmas és sokrétű, és az, ami most aggaszt, évek múltán talán már eszedben sem lesz, de az biztos, hogy más irányt fog venni az életed, más fog érdekelni.


szombat, augusztus 22, 2015 / by / 0 Comments

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Post Top Ad